FRIDA!!

Heej,,, imorgon flyttar frida (enblondinitokyo.blogg.se)  till Tokyo som ligger i Japan typ miljaders miljaders miljaders miljader mil långt bort. Jag är superglad att msn och Skype i hjallafall finns men det är åtta -  sju timmar före i tiden där :( så det finns inte så många lägen jag hoppas hon har det bra jag kommer sakna henne men som tur är har man ju en annan bäztis också YLVA <33 !! (synd att hon inte har blogg)


Blev jätteglad att elva personer har kikat på min blogg idag högst av alla gånger tror jag aja har ju precis börjat blogga så att det är ju rätt lite :/ men ni är bäst ändå


SAKNAR DEJ REDAN FRIDA FREZ BIEBR BELIBR FEVER DREW TOPPEN I FOTBOLLEN <3

Kommentarer
Postat av: cyrusmiley

Sv: För att jag är lat och glömmer bort :P Haha, men jag lovar att byta inom 24 h!

2011-08-17 @ 17:48:08
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/
Postat av: Frida Loves Tumblrrr

NAwww taack :3 får ändra din design liite den är lite för svart! :P

2011-08-20 @ 11:07:40
URL: http://enblondinitokyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0