Fredag 30/12 - 11

Hejhej...
Imorgon är det nyårsafton, jag bara längtar sååååååååååå mkt ..
Nu sitter jag i soffan och försöker komma på vad jag ska skriva. Jag vill väldigt gärna att ni sprider vidare min blogg genom kompisar :) då skullle jag blivit glad. Vi ska bort imorgon och då ska vi ha med oss efterrätt så jag och mamma har gjort efterrätt :D det blir Passionsfruktsparfä (stavning) till de vuxna och daimparfä till barnen. Jag saknar Frida jättemycket och jag saknar Ylva med... :S Alla har tyyp skaffat blogg nu så det är inte speciellt med blogg längre min blogg får färre och färre läsare ska nog sprida bloggen på msp nu Ha en bra nyår kanske skriver i morgon :) Och just det till paräerna ska det vara hemmagjord hallonsås med hela hallon (varm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0