OoNnSsDdAag 28/12 - 2011

Ons 28/12 - 2011
Helluuu!
Idag har jag åkt skridskor det var askul, känner mej som värsta skridskorproffset... Haha asså jag har inga läsare
:( Nya HM katalogen har kommit idag :D JIHUUUW haha ska inte beställa men ska åka till affären istället. På vägen hem från skridskoåkandet handlade vi kebab och pizza det var sååå gott, alldeles nyss spelade jag kotte (ett kortspel) jag spelade med min lillebror han vann med typ 40 poäng auuuhh ;( Haha ska vara inne på msp litegrann där är bloggen ihjallafall lite poplär. Vi i MYSE ska troligtvis hitta på ngt på lovet läntar.. :)  BAAAJJ!! :D
PS! JAG HETER fotbolls_ztina på msp :D (moviestarplanet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0