TÄVLING (skämt) :P :D :)

Heeellluuu!!

Ska nog inte sluta blogga!
Haha hade tänkt ha en liten tävling i min blogg....

Såhär går den till:

Du skriver (kommenterar) ett skämt i detta inlägget och i slutet av skämtet skriver du din bloggs namn.
De två skämten som jag tkr var roligast går vidare till finalen där de två möts och bloggläsarna på min blogg får rösta fram vilket skämt som var bäst.


VINNAREN Får:   Äran, jag länkar eran/din blogg i 10 inlägg, och ingenting mer.

Denna tävlingen går ut på: att alla läsare ska få ha det lite roligare och skratta mer ..

Jag kommer att fortsätta med ssådanna här tävlingar om ni tkr att det e kul :D I hope U like it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0