Tjenixeeen :D

Tjaaao :D

Idagg har jag bakat sockerkaka (som ska bli tårta) till min lillasysters kalas! Min lillasyrra fyller år idag ♥ Älskar henne !! :D Mitt internet strular :/ . Igår var jag, Ylva och mamma på ullared, köpte ett jättesött blommigt linne :D, ett par aaaaassköna shorts, en parfym (Y), puder till´hårbotten så att hårt blir stävt och får volym, plastsnören (ska fläta), ett svart linne och en mascara. Man kan ändra vilken längd man vill ha på ögonfransarna med den nya mascaran (märket är nivea) och ögonfransarna blir mjuka och stora och fantastiska - rekomenderar! :D tror att man kan ändra längd? Seeees :D ♥ Och just det jag ska köpa converse :D <3333 :D staarkt nästan mörkblåa ska jag ha ! (Y) (Y) :DD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0