Tjeeenis

Hejsan!

Jag har fått lite idéer här hemma nu! Jag vill göra min blogg till en grym blogg med bilder i varje inlägg och skriva vad jag har gjort under dagen. Nu är jag på pappas dator har inga bilder där :( Skriver detta inlägget fast jag vet att ingen läser det. Men jag ska ha läsare, eller jag ska försöka få läsare.


Idag har jag varit hemma hos mamma typ till fyra. Hos mamma har jag bara suttit vid hennes dator och spelat massa tråkiga spel på nätet. Det var en solig dag i dag men jag blir rastlös lätt och arg jag har aldrig någonting och göra eller det känns så för jag har faktist igentligen många saker. Jag har kollat på simning (OS) haha det gick inte så bra för sverige ? :( Har sett ett par skitsnygga brallor på Ginatricot dem är sjukt snygga: http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_150516

Hiss/Diss?

Orkar inte skriva mer just nu men kan lägga in ett inlägg imon, eller två kanske. Buuuusigt! Tjena Då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0