Hemma igen ;)

Tjaaa!
Idag har vi åkt hem från skåne :-( men innan vi åkte hem badade jag i havet! :D Guuud det var iskallt kändes som att det sticktes i låren. I alla fall på hemvägen stannade vi vid laxresturangen typ 13 mil härifrån. Jag åt pannkakor och glass :D och när man skulle gå in på resturangen fanns det ett asstor glasscafé med massor av olika strössel och kakor och såser till glassen och man fick ta själv! guuuud, men jag fick inte köpa :'(. Imorgon ska jag praoa på Almas dagis med Ylva guuud vad jag längtar, älskar småbarn (L). Och vi har fått reda på våra klasser till 7:an ska gå med alla cooola :P och Med mig ska Ylva och Elin också gå :) vi ska gå i 7E. Nu sitter jag och solar i bikkini... Men solen är bakom ett moln nu.. :( Imorgon skulle det bli ännu varmare! Jag SKA bli brun denna sommaren!  ;) <33 Sees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0